کد خبر: ۵۲۶۶۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۷ خرداد ۱۴۰۲
همزمان با بحث یونایتد و بایرن؛
مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی‌های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری 598، اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا همزمان با شروع تعطیلات باشگاهی در مورد لژیونرهای ایرانی از جمله مهدی طارمی هم ادامه دارد.

طارمی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی در پورتو و به ثمر رساندن ۲۲ گل در لیگ پرتغال، یکی از بازیکنانی است که هر روز خبرهایی پیرامون احتمال انتقالش به یک باشگاه دیگر مطرح می‌شود.

بعد از آنکه در هفته گذشته نام میلان به عنوان یکی از تیم‌های خواهان طارمی مطرح شد، در روزهای اخیر هم از منچستر یونایتد انگلیس و بایرن مونیخ آلمان به عنوان دیگر مشتریان طارمی یاد می‌شود.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و رسانه‌های پرتغال مدعی هستند پورتو حاضر نیست با مبلغی کمتر از ۲۰ میلیون یورو طارمی را بفروشد؛ شرطی که تردیدها را درباره تلاش جدی یونایتد، بایرن و میلان برای جذب او افزایش داده است.

به موازات انتشار اخبار نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایران که به زودی وارد ۳۱ سالگی می‌شود، «جوزپه برگومی» مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و یکی از کارشناسان تلویزیونی در این کشور شرایط خط حمله تیم میلان را بررسی کرد و از مهدی طارمی هم نام برد.

برگومی به اسکای اسپورت گفت: ما باید بفهمیم که قصد میلان چیست. به نظر من، لیائو باید ۲۰ گل به ثمر برساند.

وی افزود: وظیفه مهاجم مرکزی چیست؟ آیا باید ایستا باشد یا مدام حرکت کند و عمق بدهد؟ تورام (یکی از گزینه‌های مدنظر میلان) به خط حمله شما عمق می‌دهد. او می‌تواند مهاجم اول یا دوم تیم باشد اما لزوماً نباید ۲۰ گل بزند.

مدافع پیشین ایتالیا تاکید کرد: طارمی هم چشم انداز و آینده خوبی دارد. من او را دوست دارم و بیشتر شبیه به اولیویه ژیرو (مهاجم فرانسوی میلان) است. در نهایت شما باید بدانید که میلان و پیولی دنبال چه هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها